۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۴:۴۲
کد خبر: ۲۷۴۲۸

محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی محمدحسین زارعی را به سمت سرپرست اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات منصوب کرد.


به گزارش عطنا به نقل ازر روابط عمومی وزارت علوم، در متن حکم دکتر زارعی آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و بر اساس آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت جمهوری اسلامی ایران، جلب همکاری کارکنان گرامی، گردآوری، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انطباق مصوبات داخلی و بررسی، اظهار نظر در مورد پیش نویس لوایح قانونی و همچنین در چارچوب قوانین و مقررات در حفظ و حراست از حقوق قانونی وزارت متبوع و حوزه های مختلف آموزش عالی، بر اساس شرح وظایف و امورات محوله در ایفای نقش خود موفق باشید.


زارعی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی است و از سوابق اجرایی وی می توان به بیش از یک دهه مشاور حقوقی و ناظر علمی طرح ها و لوایح مجلس شورای اسلامی در مرکز پژوهش های مجلس و معاون مدیر حقوقی دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.


همچنین روشن در نامه جداگانه ای از خدمات لعیا جنیدی سرپرست سابق اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات قدردانی کرد.


مراسم معارفه سرپرست اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات وزارت علوم با حضور محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس، محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، دکتر سعدالله نصیری قیداری سرپرست کمیسیون ملی یونسکو - ایران در محل این وزارتخانه برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار