۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۷۴۰۵۰
photo_2019-01-15_16-36-42

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر غلامرضا ذکیانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی را به عنوان سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب کرد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر غلامرضا ذکیانی دانشیار رشتۀ فلسفه و حکمت اسلامی، رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و سرپرست دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبائی است.


در این حکم انتصاب آمده است:


«با توجه به توانایی‌های علمی و تجارب مدیریتی ارزنده جناب عالی در حوزه حکمت و فلسفه به موجب این حکم به سمت «سرپرست مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران» منصوب می‌شوید. مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه از مراکز شناخته شده و معتبر در حوزه فلسفه است که گستره عملکرد آن به داخل کشور محدود نیست و شعاع پرفروغ آن به حوزه‌های فلسفی خارج از کشور نیز گسترش یافته است. اکنون انتظار می‌رود آن مؤسسه با اتکا به گذشته پر افتخار خود پژوهش‌های فلسفی را از طریق جلب همکاری فیلسوفان تراز اول گسترش دهد و با استناد به نظریه‌ها و الگوهای ذهنی ایرانی - اسلامی به حل چالش‌های علمی و فلسفی همت گمارد، تا همچون گذشته کانونی برای تبادل نظر فیلسوفان و دوستداران فلسفه و تقویت کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی در حوزه حکمی و فلسفی باشد.


امید است با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی ماموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان، اعضای هیئت علمی آن موسسه، پژوهشگران و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه پژوهشی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.»


پیش تر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه رئیس این موسسه بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار