۱۲ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۷۳۹۰۸
davari rooyesh dakheli 97

بررسی و داوری آثار جشنواره رویش داخلی با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در دفتر این معاونت مورد ارزیابی قرار گرفت.


به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری دانشجو، بررسی و داوری آثار جشنواره رویش داخلی با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در دفتر این معاونت مورد ارزیابی قرار گرفت.


در این مرحله از داوری دکتر نعمت الله ایران زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر علیرضا امیدبخش مدیر فرهنگی دانشگاه، دکتر هدی غفاری مدیر برنامه ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی، دکتر مهدیه محمد تقی زاده داور و عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه، آقای غیاثوند به عنوان نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خانم حسنلو و آقای نوروزی کارشناسان کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی، و همچنین کارشناسانی از حوزه مدیریت برنامه ریزی نظارت و ارزیابی و دبیر اجرایی جشنواره رویش داخلی دانشگاه حضور داشتند.


در این رقابت فرهنگی دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی در قالب پاور پوینت و فایل‌های چند رسانه‌ای و با توجه به اعلام وقت و زمانبندی به صورت حضوری و رودرو به ارائه فعالیت‌های یکساله خود پرداختند. داوران در این جلسه با توجه به آثاری که مشاهده کردند به داوری و ارزیابی پرداختند. کاربرگ‌های داوری جشنواره رویش داخلی دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه‌های کانون‌های اجتماهی، فرهنگ و اندیشه، مذهبی هنری و ادبی از نظر کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار دادند. گفتنی این این مرحله از داوری به مدت دو روز ادامه دارد و نتایج به زودی در جشنواره رویش داخلی اعلام می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار