۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۷۰۵۶۹
مجمع عمومی انجمن‌های علمی دانشگاه علامه

مجمع عمومی انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مسئولان معاونت فرهنگی در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این مجمع که 21 آذرماه برای تصویب اساس‌نامه انجمن‌های علمی-دانشجویی برگزار شد به‌دلیل عدم استقبال و حضور دبیران انجمن‌ها به حد نصاب نرسید و در نهایت به صورت‌جلسه تعیین شده رسیدگی نشد.


در این جلسه علیرضا امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی،  محمدرضا رحمت‌خواه، کارشناس انجمن‌های علمی-‌دانشجویی این دانشگاه و حدود یک‌سوم دبیران و اعضای انجمن‌های علمی-دانشجویی، حضور داشتند.


برخی از دبیران و فعالان انجمن‌های علمی-دانشجویی انتقادهای خود از ساختار انجمن‌های علمی، تشکیل نشدن جلسات شورای اجرایی، عدم حضور منظم اعضای شورای اجرایی در جلسات، مشکلات داخلی انجمن‌های علمی، مشکلات اعضای شورای مرکزی با استادان مشاور انجمن‌ها، برخی موانع اداری دانشگاه برای فعالیت‌های انجمن‌های علمی-دانشجویی، تحریم جشنواره حرکت توسط برخی انجمن‌ها به‌دلیل بودجه کلانی که صرف برگزاری این مراسم می‌شود و دیگر موارد را در این جلسه بیان کردند.


همچنین تصویب اساس‌نامه جدید انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به جلسه دیگری موکول شد و این برنامه تنها به پرداختن مشکلات و نقد افراد فعال مختص شد.


گفتنی است، قرار بود در این نشست نعمت‌الله ایرانزاده، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست حضور داشته باشد ولی در این نشست حضور نیافت.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.


با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛


عکس: علی قلی‌زاده - عطنا


 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار