۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۷۰۲۱۷
نشست دبیران و استاد مشاوران انجمن های علمی دانشجویی

وضیعت انجمن‌های علمی دانشکده در نشست دبیران و استادان مشاور انجمن‌های علمی_دانشجویی با حضور مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بررسی شد.


به گزارش عطنا، نشست انجمن‌های علمی دانشکده ادبیات فارسی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی با حضور استادان مشاور، دبیران انجمن‌های علمی و مدیران، روز دوشنبه 19 آذرماه، درسالن شورای دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی به منظور تعامل و هم‌اندیشی برگزار شد.


دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی و الهیات و معارف اسلامی 15 انجمن علمی_دانشجویی دارند. انجمن‌های دانشکده بویژه انجمن  مترجمی و زبان و ادبیات عربی ، انجمن زبان و ادبیات انگلیسی ، انجمن فلسفه، مترجمی فرانسه و زبان‌شناسی از حیث تنوع و تعداد برنامه ، فعالیت‌های بیشتری داشته‌اند؛ همچنین انجمن زبان‌شناسی در دو دوره دهم و یازدهم جشنواره ملی حرکت در بخش انجمن برتر و نشریه، برگزیده شده است.


در این جلسه  وضیعت انجمن‌های علمی دانشکده بررسی شد و برای پیشرفت این انجمن‌ها پیشنهادهایی مطرح شد تا با تمهید ساز و کار مناسب و تعامل سازنده با هیئت رئیسه محترم دانشکده و استادان مشاور، از ظرفیت مغفول مانده انجمن‌های این دو دانشکده بهره‌برداری مناسبی صورت گیرد.


در ادامه دبیران انجمن‌های علمی_دانشجویی و استادان مشاور به طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در خصوص عملکرد انجمن‌های علمی_دانشجویی پرداختند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار