۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۷۰۱۸۹
بازدید دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ از دانشگاه علامه طباطبائی

دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ از بخش‌های مختلف پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این بازدید که 19 آذرماه انجام شد، دانش‌آموزان این دبیرستان که به‌صورت هیئت‌امنایی در منطقه 2 تهران اداره می‌شود به همراه علی تفکری، مدیر این دبیرستان از پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.


بازدید از موزه و مسجد در مجتمع علمی-فرهنگی امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبائی، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه و دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه ازجمله برنامه‌‌های بازدید دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ از این دانشگاه بود.


در این بازدید که با همراهی مهدی مهدوی‌زاهد، مدرس دانشکده‌ حقوق و علوم سیاسی و دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی صورت گرفت، سیدعلی موسوی‌نیا، معاون اداری و مالی دانشکده و عضو هیئت‌علمی گروه روابط بین‌الملل نیز در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه میزبان دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ بود.


در این نشست صمیمانه علی زهره‌، دبیر انجمن علمی-دانشجویی حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه، علیرضا اشتری، از دانشجویان کارشناسی حقوق این دانشگاه و عضو بسیج دانشجویی و امیر داوودی، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی آزاداندیش دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه از زاویه دید سه تشکل متفاوت علمی و سیاسی برای دانش‌آموزان صحبت کردند.


گفتنی است، هدف از بازدید دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ از پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی که به ابتکار معاونت توسعه و مدیریت منابع و مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه صورت گرفت، ارتباط هر چه بیشتر فضای اداری و علمی دانشگاه با نیروهای جوان و نخبه و معرفی توانمندی‌های این دانشگاه بوده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار