۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۷۰۰
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تشکیل دبیرخانه هیئت امنای مرکزی خیرین دانشگاه ساز در وزارت علوم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدحسین امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تشکیل دبیرخانه هیئت امنای مرکزی خیرین دانشگاه ساز در وزارت علوم خبر داد.


در این نشست امید با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی سهند یکی از دانشگاه‌های کیفی کشور محسوب می‌شود کمک خیرین به توسعه این دانشگاه را خواستار شد.


وی به موفقیت خیرین در حوزه مدرسه سازی و سلامت اشاره کرد و افزود: خیرین می‌توانند دانشگاه سازی را نیز در جامعه رواج داده و نهادینه کنند و در این راستا به زودی دبیرخانه مرکزی هیئت امنای خیرین دانشگاه ساز در وزارت علوم تشکیل می‌شود.


در ادامه رسول آذری خسروشاهی سرپرست دانشگاه صنعتی سهند ضمن تشریح پتانسیل‌های بالقوه این دانشگاه در حوزه‌های تحقیقاتی و صنعتی، مشارکت خیرین را در سرعت بخشیدن به توسعه دانشگاه خواستار شد.


در ادامه مراسم  معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی سهند پروژه‌های عمرانی دانشگاه را تشریح کرد و سپس چند تن از خیرین و صنعتگران استان در زمینه این امر مهم به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان اساسنامه خیرین توسعه دانشگاه صنعتی سهند از سوی دبیر همایش برای حاضران تشریح شد.


گفتنی است، نخستین همایش خیرین دانشگاه صنعتی سهند به منظور استفاده از پتانسیل خیرین در توسعه زیر ساخت‌های این دانشگاه برگزار شد.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار