۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۶۸۰۴۴
khosrozade

اتحادیه انجمن‌های علمی-دانشجویی علوم سیاسی رتبه سوم یازدهمین جشنواره ملی حرکت را کسب کرد.


به گزارش عطنا، اتحادیه انجمن های علمی-دانشجویی علوم سیاسی ایران در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی حرکت که روز چهارشنبه ۷ آذرماه در دانشگاه اصفهان برگزار شد، رتبه سوم بخش اتحادیه‌های برتر این جشنواره را بدست آورد.


اتحادیه علوم سیاسی وابسته به اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد که مجموعه‌ای از انجمن‌های علمی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور را تشکیل می‌دهد.


از جمله اقدامات اتحادیه علوم سیاسی در دوره گذشته می‌توان به انتشار نخستین نشریه دانشجویی کشوری در زمینه علوم سیاسی، ارتباط با نهادهای مرتبط با این رشته تحصیلی، گرامیداشت سالگرد تأسیس نخستین مدرسه علوم سیاسی در ایران و فعال‌سازی قطب‌های منطقه‌ای این اتحادیه اشاره کرد و دانشگاه علامه طباطبائی نیز در تمامی ادوار اتحادیه به عنوان عضوی از شورای مرکزی حضور داشته است.


در مراسم اختتامیه جشنواره ملی حرکت، علیرضا خسروزاده دبیر سابق اتحادیه علوم سیاسی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مطالعات خاورمیانه دانشگاه علامه طباطبائی جایزه رتبه سوم این اتحادیه را از دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم دریافت کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار