۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۶۷۷۳۶
حسین سلیمی در نشست مشترک استاندار و رئیس شورای شهر تهران با رؤسای دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ضمن انتقاد از نحوه تخصیص بودجه دانشگاه‌ها، گفت: در حال حاضر با گذشت ۸ ماه از آغاز سال، کمتر از ۵۰ درصد بودجه را دریافت کرده‌ایم؛ این در حالی است که تا این زمان باید بالای ۷۰ درصد بودجه جاری به دانشگاه‌ها تخصیص پیدا می‌کرد.




به گزارش عطنا به نقل از ایسنا،  حسین سلیمی ضمن بیان این مطلب، نسبت به وضعیت اختصاص بودجه دانشگاه‌ها در سال جاری انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این تخصیص‌ها به موقع صورت نمی‌گیرد و اخیرا به دلیل این که ما در تامین هزینه‌های خود دچار بحران مالی می‌شدیم دوستان سازمان برنامه و بودجه و همچنین خزانه کشور همکاری کردند که بخش کوچکی از تخصیص مورد نیاز دانشگاه‌ها را پرداخت کردند و ما توانستیم حقوق کارکنان شرکتی و قراردادی دانشگاه را پرداخت نماییم.


وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ۸ ماه از سال جاری گذشته است و طیبعتاََ با گذشت این مدت ما باید بالای ۷۰ درصد بودجه مشخص را دریافت می‌کردیم اما در حال حاضر میزان این تخصیص‌ها به ۵۰ درصد نیز نرسیده است.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی همچنین خاطر نشان کرد:‌ سازمان برنامه و بودجه کشور به دانشگاه‌ها این قول را داده است که تا پایان سال بودجه را به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص بدهد اما این که این قول تا چه اندازه محقق خواهد شد باید از مسئولان پیگیری نمود. امیدوارم شرایط بودجه دولت به گونه‌ای باشد که بتوانند این قول را عملی کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار