۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۶۵۸۷۲
مراسم نوزدهمین دوره جایزه ترویج علم در خانه اندیشمندان علوم انسانی

نوزدهمین دوره جایزه ترویج علم و نکوداشت دکتر یوسف ثبوتی (به‌پاس یک‌عمر تلاش در راه ترویج علم و آگاهی) در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، این مراسم 24 آبان‌ماه و در آخرین روز از هفته ترویج علم برگزار شد که در بخشی از این مراسم، ضمن رونمایی از کتاب «نسبیت: خاص و عام» از زحمات دکتر یوسف ثبوتی، فیزیکدان سرشناس ایرانی و مؤسس مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان تقدیر شد.


همچنین در این مراسم هیئت مدیره انجمن ترویج علم ایران به پاسداشت فعالیت‌ها و تلاش‌های ارزنده مدنی و ترویجی جامعه‌شناس پیشکسوت و استاد فقید، دکتر محمدامین قانعی‌راد تجلیل و لوحی را به فرزند او اهدا کرد.


در بخش دیگری از این مراسم، نوزدهمین جایزه ملی ترویج علم در حوزه علم ارتباطات به دکتر هادی خانیکی، رئیس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و مدیرگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به‌پاس فعالیت و تلاش بی‌وقفه، مسئولانه، هدفمند و همه‌‌جانبه در حوزه‌های دانشگاهی و عمومی در راستای «توسعه و ترویج علم ارتباطات» و همچنین تعهد به تداوم کار ترویجی، علمی و پژوهشی در تولید ایده‌ها، مفاهیم و اطلاعات علمی و انجام پژوهش‌های تجربی و نظری اهدا شد.


هیئت ‌داوران نوزدهمین دوره جایزه ترویج علم (خانم‌ها منیره همایونی، ناهید آموزگار، دکتر فرشته تقوی، دکتر مهرناز خراسانچی، بهاره صفوی (دبیر هیئت) و آقایان دکتر حسن نمکدوست ،دکتر مهدی زارع و دکتر حسین شیخ رضایی بودند.


در این مراسم، دکتر یوسف ثبوتی، مصطفی معین (رئیس مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی)، اکرم قدیمی (رئیس انجمن ترویج علم ایران)، سعدالله نصیری قیداری (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، یاسمن فرزان، احمد محیط طباطبایی، حسن نمکدوست تهرانی، فرهاد امیری مقدم (صندوق نوآوری و شکوفایی)، حسین ابراهیم آبادی (مرکز نشر دانشگاهی)، محمد جلالی (دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران)، مقصود فراستخواه (عضو هیئت مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی)، جمعی از اساتید، فرهیختگان، دوستداران و مروجان علم حضور داشتند.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.


با گزارش تصویری این برنامه همراه باشید؛


عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار