۳۰ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۶۴۳۲
نخستین جلسه اتاق فکر فرهنگی با هدف نگاه علمی به هرگونه اقدام فرهنگی به پیشنهاد جناب آقای دکتر ملکی (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ) با استقبال و تایید رئیس محترم دانشگاه شکل گرفت.

دکتر ملکی در ابتدای جلسه ضمن اشاره به دلایل شکل گیری این ایده، اظهار داشتند که بخش عمده ای از نابسامانی ها در دانشگاه ها و جامعه متاثر از فقدان رویکرد علمی به مباحث فرهنگی است. لذا جهت رفع چالش های اساسی در حوزه فرهنگ، نیازمند برخورداری از تفکر عمیق و واقع بینانه بود، که تفکر هوشمندانه را ضامن تعالی فرهنگی به مفهوم واقعی آن دانست.

Otagh Fekr

معاون فرهنگی دانشگاه فکر فرهنگی را بهترین مواجهه با مسائل مختلف و مبتلابه فرهنگی دانسته و ابراز کردند که در معاونت فرهنگی نیاز به یک رویکرد تحولی است و برای رسیدن به هدف های بلند و حرکت به سمت تعالی نیازمند نگاه تحولی در برنامه ریزی فرهنگی و نگاه علمی توام با نوآوری به فرهنگ است.

نکته بسیار مهم نخستین جلسه اتاق فکر استقبال و پذیرش عضویت همراه با خرسندی اساتید در این اتاق فکر بود.

Otagh fekr 2

در ادامه جلسه اساتید حاضر ضمن معرفی و ارائه‌ی مختصری از فعالیتهای خود در عرصه های فرهنگی به ارائه ی نقطه نظرات در خصوص نحوه تعمیق کارهای فرهنگی پرداختند و در پایان مقرر شد این جلسه به صورت ماهانه با حضور همه اعضاء تشکیل شود.

گفتنی است اعضاء حاضر در جلسه جناب آقایان دکتر ملکی (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه) دکتر خرمشاد، دکتر شریفی درآمدی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهمیری، دکتر رهبر، دکتر خاشعی، خانم دکتر سعیدی، آقای دکتر ذکیانی، آقای دکتر محمودزاد و آقای دکتر شالچی بودند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار