۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۲۰:۴۹
کد خبر: ۲۶۴۰۶۲
همایش «تجربه شکست یک اندیشه» با حضور رحیم‌پور ازغدی در دانشگاه علامه

همایش «تجربه شکست یک اندیشه» به‌مناسبت 13 آبان‌ماه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور استاد حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلابی فرهنگی در این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این همایش که 14 آبان‌ماه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، حسن رحیم‌پور ازغدی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به سخنرانی پرداخت.


در ابتدای این مراسم ایمان کرمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن خیرمقدم به رحیم‌پور ازغدی، گفت:‌ تجربه تاریخی به ما نشان داده است که هیچ‌وقت استکبارستایی و در رأس آن اعتماد به آمریکا و غرب در ایران به نتیجه نرسیده است.


در ادامه این مراسم رحیم‌پور ازغذی به سخنرانی پرداخت و گفت: بخش نخست صحبت‌‌هایم درمورد اندیشه «تجربه شکست یک اندیشه» در حوزه فلسفه سیاسی و علوم انسانی است که بین ما و امریکا می‌گذرد و بخش دوم آن درمورد وقایع حال حاضر امریکا و چشم‌انداز ایران است.


گفتنی است در این همایش، سردار دریادار پاسدار علی فدوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سابق نیروی دریایی این نهاد که یکی از سخنرانان بود، حضور پیدا نکرد.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.


با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛


عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار