چهارشنبه، 30 آبان 1397 04:02:43
آخرین اخبار
به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی برگزار شد؛

کارگاه دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی

کارگاه دیجیتال مارکتینگ به همت انجمن علمی-دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی برای علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.

به گزارش عطنا، در این کارگاه یک رزه که چهارشنبه، ۲ آبان‌ماه برگزار شد، حامد وثوقی، دبیر انجمن علمی مدیریت بازرگانی و هادی مرادی، استراتژیست بازاریابی دیجیتال و مدیر بازرایابی بوم‌گردی بیابوم به ارائه آخرین تجربیات و تکنیک‌های این حوزه برای دانشجوان پرداختند.

گفتنی است دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با گزارش تصویری این کارگاه همراه باشید؛

عکس: علی اکبریان میمند و مهرنوش میرزایی‌مهر-عطنا

نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *