۰۲ آبان ۱۳۹۷ ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۶۱۹۶۸
اجرای تئاتر مشاوره‌ای «آشنایی و ازدواج، حاشیه اجتناب‌ناپذیر زندگی دانشجویی»

بخش دوم سلسله نشست‌های چالش‌های زندگی دانشجویی به سبک تئاتر آموزشی با عنوان «آشنایی و ازدواج» به همت گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، این نشست که یکم آبان‌ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده روانشناسی و مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، از سلسله جلسات علمی و تخصصی سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای، گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی است که به صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود.


در این نشست، تئاتری با محوریت ازدواج توسط گروهی از دانشجویان روی صحنه رفت که در آن مراسم خواستگاری یک زوج جوان به نمایش درآمد تا به واسطه آن، چالش‌های پیش روی خانواده‌ها در خصوص ازدواج فرزندان و معضلاتی که افراد در ابتدای زندگی مشترک خود با آن روبرو هستند، برای تماشاچیان ترسیم شود.


پس از اجرای نمایش دکتر کیومرث فرحبخش، مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر ابراهیم نعیمی و دکتر معصومه اسمعیلی، اعضای هیئت علمی گروه مشاوره این دانشگاه به بیان نظریات خود در خصوص ازدواج دانشجویی و چالش‌های پیش روی آن، پرداختند. ضمن‌آنکه دکتر آتوسا کلانتر هرمزی، مدیر گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی این دانشگاه نیز در این نشست حضور داشتند.


با گزارش تصویری این برنامه همراه باشید؛


عکس: زهرا عسکری-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار