۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۶۱۴۵۷
کلاس درس حقوق ارتباطات دانشجویان دانشگاه علامه در دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت

دکتر مهدی مهدوی‌زاهد، مدرس درس حقوق ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی کلاس درس خود را با موضوع «تأثیر رسانه‌ها بر شفاف‌سازی» در دفتر سمن «دیدبان شفافیت و عدالت» و با حضور و سخنرانی دکتر احمد توکلی برگزار کرد.


به گزارش خبرنگار عطنا، این کلاس درس که متشکل از دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات و دانشکده حقوق و علوم سیاسی بود، 29 مهرماه در دفتر سازمان دیدبان شفافیت و عدالت، واقع در خیابان کریم‌خان برگزارشد.


احمد توکلی، مدیرعامل این سمن، صاحب امتیاز سایت خبری «الف» و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام  نیز در جمع دانشجویان حاضر شد و از اهمیت شفاف‌سازی و وظیفه دانشجویان رشته‌های حقوق و روزنامه‌نگاری در این راستا سخن گفت.


بنیانگذار روزنامه رسالت همچنین بخشی از خاطرات خود را از تلاش‌هایی که برای شفاف‌سازی مسائل اقتصادی و سیاسی داشته است، برای دانشجویان بازگو کرد و در پایان نیز از دانشجویان خواست تا خود دیدبان شفافیت و عدالت باشند و در صورت علاقه با این سازمان مردم‌نهاد همکاری کنند.


احمد توکلی، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه شهیدبهشتی سابقه نامزدی ریاست جمهوری، ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نمایندگی در دوره‌های اول، هفتم، هشتم، و نهم  مجلس و وزارت کار در دولت میرحسین موسوی در دوران هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.


عکس: علی اکبریان‌میمند-عطنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار