۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۰۲:۰۱
کد خبر: ۲۶۱۳
تاريخ‌، محل‌ رفع نقص كارت و برگزاري‌ آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ داخل‌ سال‌ 1394 و همچنين‌ بيستمين دوره المپياد علمي‌ دانشجويي‌ كشور اعلام شد.


آزمون براي ‌136 كد رشته‌‌ امتحاني‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 15،‌ 16 و 17 بهمن‌ماه سال 1393 و براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار خواهد شد.

كارت شركت در آزمون حاوي اطلاعات ثبت‌نامي، تاريخ و محل برگزاري آزمون داوطلبان از فردا يكشنبه 12 بهمن 93 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌، نام‌خانوادگي، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري) نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام کنند.

براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است و داوطلبان باید شخصاً پرينت كارت شركت در آزمون را دریافت کنند.

الزام دریافت دو کارت آزمون برای افراد متقاضی در رشته های اصلی و شناور

آن دسته از داوطلباني كه علاوه بر كد رشته امتحاني اصلي متقاضي شركت در يكي از 67 كدرشته امتحاني(رشته هاي شناور) به عنوان رشته امتحاني دوم نيز بوده‌اند، باید کارت آزمون رشته امتحاني دوم خود را هم دریافت کنند.

همزمان با برگزاري آزمون كارشناسي ارشد سال 1394، اولين مرحله آزمون بيستمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور نیز در رشته‌هاي زبان و ادبيات فارسي، مجموعه های علوم اقتصادي، الهيات و معارف اسلامي - علوم قرآن و حديث، علوم تربيتي، حقوق، شيمي، فيزيك، زيست شناسي، آمار، رياضي، مهندسي برق، مهندسي شيمي، مهندسي عمران، مهندسي مكانيك، مهندسي كامپيوتر، مهندسي كشاورزي – زراعت و اصلاح نباتات و طراحي صنعتي برگزار می شود.

داوطلبان باید همزمان با ساير داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند.

نحوه رفع نقص مندرجات كارت شركت در آزمون کارشناسی ارشد 94

داوطلبان درخصوص مندرجات كارت شركت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده کردند لازم است آن را تا پیش از آزمون اصلاح كنند.

چنانچه‌ زبان‌ خارجي‌ مندرج‌ در كارت‌ شركت در آزمون داوطلبي با زبان‌ خارجي‌ وي‌ در ثبت‌نام‌ اينترنتي انجام شده، مغايرت‌ دارد، يا در رابطه با معلوليت (نابينا، ناشنوا و معلول) اختلافي مشاهده مي‌شود، ضروري است از روز دوشنبه 13 بهمن از ساعت 8:00 تا 12:00 و 14:00 تا 17:00 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

آدرس حوزه‌هاي رفع نقص در جدول شماره 2 اطلاعيه سازمان سنجش درج شده است.

در صورتيكه‌ در رابطه‌ با ساير مندرجات‌ كارت شركت در آزمون از جمله نام رشته تحصيلي، نام محل تحصيل و معدل دوره كارشناسي (معدل براساس مفاد بند « هـ » مندرج در اين اطلاعيه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اينترنتي انجام شده، اشكالي‌ مشاهده‌ مي‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد يا موارد مذكور از طريق لينك مربوط حداكثر تا تاريخ 17 بهمن 93 منحصراً به سايت اينترنتي سازمان قسمت ويرايش اطلاعات كارت مراجعه و از آن طريق اقدام شود.

داوطلبان شركت‌كننده چنانچه متقاضي اعمال بند مربوط به گزينش در رشته‌هاي دانشگاه پيام‌نور و موسسات غيرانتفاعي هستند لازم است در زمان تكميل فرم انتخاب رشته اينترنتي در اين خصوص طبق اعلام اين سازمان اقدام کنند.

در كارت شركت در آزمون هر داوطلب در مقابل سهميه‌ ثبت‌نامي‌ آن دسته از داوطلبانيكه در تقاضانامه ثبت‌نام اينترنتي و با توجه به ضوابط متقاضي اين سهميه شده‌اند و سهميه آنان مورد تأييد ارگان ذيربط قرارگرفته كلمه «رزمنده يا ايثارگر» قيد شده است.

داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران جهت اعلام مغايرت لازم است حداكثر تا تاريخ 17 بهمن 93 منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضيحات مندرج در سايت نسبت به اصلاح سهميه خود اقدام کنند تا در صورت تأييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه براي آنان اعمال شود و در غير اينصورت با سهميه آزاد گزينش خواهند شد و هيچ‌گونه اعتراضي قابل قبول نيست.

معدل مندرج در كارت شركت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اينترنتي كه توسط خود داوطلبان انجام شده، درج شده است و داوطلبان لازم است معدل مندرج در كارت شركت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌هاي ذيل بررسي و در صورت مشاهده مغايرت، به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و نسبت به ويرايش معدل خود اقدام کنند.

در غير اينصورت مسئوليت هرگونه تبعات بعدي بعهده شخص داوطلب بوده و هيچگونه عذري در اين مورد پذيرفته نیست. در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولي داوطلبان داراي مغايرت معدل نيز اقدام شده است.

فارغ‌التحصيلان سنوات قبل و همچنين آن دسته از داوطلبانيكه تا تاريخ 17 آبان 93 (زمان شروع ثبت نام براي شركت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقي شده اند و يا به عبارت ديگر موفق به اخذ مدرك ليسانس (كارشناسي) شده‌اند بايد معدل‌ مندرج‌ در مدرك‌ ليسانس ‌(كارشناسي) آنان با معدل مندرج در كارت شركت در آزمون يكسان باشد.

دانشجويان‌ شاغل‌ به‌ تحصيل‌ در مقطع كارشناسي هم كه در زمان شروع ثبت نام همچنان دانشجو بوده‌اند، اعم از اينكه بعد از پايان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصيل شده‌اند و يا حداكثر تا تاريخ 30 بهمن 93 فارغ‌التحصيل خواهند شد، باید در قسمت ويرايش اطلاعات كارت شركت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرك فارغ‌التحصيلي اقدام کنند.

دانشجويان سال آخر كه حداكثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 فارغ‌التحصيل خواهند شد، لازم است ميانگين واحدهاي گذرانده شده تا تاريخ 30 بهمن 93 را در قسمت ويرايش اطلاعات كارت شركت در آزمون درج کرده و فرم مخصوص معدل را به تأييد موسسه محل تحصيل خود رسانده و آنرا نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولي به موسسه محل قبولي ارائه کنند.

فارغ‌التحصيلان‌ داراي مدرك كارشناسي ناپيوسته بايد معدل مقطع كارداني (فوق‌ديپلم‌) و مقطع كارشناسي (ليسانس) آنان با معدل مندرج در كارت شركت در آزمون يكسان باشد.

دانشجويان‌ شاغل به تحصيل‌ در مقطع كارشناسي ناپيوسته كه‌ پس‌ از اخذ مدرك‌ كارداني (فوق‌ديپلم‌) در مقطع‌ كارشناسي‌ ناپيوسته پذيرفته‌ شده‌اند و هم اكنون نيز دانشجو بوده و حداكثر تا تاريخ 31 شهریورماه 94 فارغ التحصيل خواهند شد، بايد معدل مقطع كارداني و ميانگين‌ واحدهاي‌ گذرانيده‌ شده در مقطع كارشناسي آنان تا تاريخ 30 بهمن 93 با معدل مندرج در كارت شركت در آزمون، مطابق مفاد تبصره 2 فوق يكسان باشد.

داوطلباني كه موفق به مشاهده و پرينت كارت شركت در آزمون خود نشوند، ضرورت دارد براي پيگيري موضوع در زمانهاي اعلام شده به نماينده سازمان سنجش مستقر در  باجه رفع نقص (مطابق جدول شماره 2) مراجعه کنند.

 

منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار