۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۶۱۱۳۸
آشنایی دانشجویان نو ورودی با گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه

استادان گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی طی نشستی صمیمی با دانشجویان ورودی جدید این رشته آشنا شدند.


به گزارش عطنا، این نشست که 21 مهرماه در تالار آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، برخی از اعضای هیئت علمی گروه مشاوره این دانشکده،  لحظاتی برای دانشجویان نو ورودی از این رشته گفتند.


در ابتدای این نشست دکتر آتوسا کلانتر هرمزی، مدیر گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی به سخنرانی پرداخت و سپس معین‌الدین نشان از دانشجویان دوره کارشناسی‌ارشد مشاوره شغلی به‌صورت استند‌آپ کمدی با لهجه یزدی رشته مشاوره را معرفی و توصیه‌هایی برای دانشجویان نو ورودی بیان کرد.


در ادامه این نشست دکتر احمد برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عبدالله شفیع‌آبادی، استادتمام گروه مشاوره این دانشگاه، دکتر حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر آسیه شریعتمدار، عضو هیئت علمی گروه مشاوره این دانشگاه، دکتر کیومرث فرحبخش، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه، دکتر ابراهیمی نعیمی و دکتر سمیه کاظمیان از اعضای هیئت علمی گروه مشاوره به سخنرانی پرداختند.


در ادامه این مراسم دو نفر به نمایندگی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد ورودی جدید روی سِن آمدند و به بیان دغدغه‌ها و نظرات خود پرداختند. ضمن‌آنکه 6 نفر از دانشجویان نو ورودی مقطع دکترای رشته مشاوره نیز با حضور در سِن دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.


همچنین مریم اعظمی، دبیر انجمن علمی-دانشجویی مشاوره نیز در این نشست به معرفی این انجمن پرداخت و از دانشجویان نو ورودی خواست که در برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن شرکت کنند.



عکس: علی اکبریان‌میمند-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار