۲۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۶۰۴۶۲
bazdid payesh salamat (2)

دکتر محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی این دانشگاه و دکتر احمد برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی آن از روند اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان بازدید کردند.


به گزارش عطنا، در این بازدید معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی بخش‌های مختلف طرح پایش شامل سلامت روان، سلامت جسم و تندرستی را تشریح کرد و یادآور شد: تاکنون قریب به هزار نفر از دانشجویان نو ورودی در این طرح شرکت کرده‌اند.


سلیمی بجستانی افزود: این طرح برای کلیه دانشجویان نو وروردی الزامی است و حتی انتخاب واحد ترم دوم دانشجویان منوط به انجام طرح پایش سلامت است.


وی با بیان اینکه امسال بالغ بر 4 هزار دانشجوی جدید داریم از دانشجویانی که تاکنون در طرح شرکت نکرده‌اند خواست در اولین فرصت به پایگاه سنجش سلامت واقع در سالن تربیت‌بدنی پردیس دهکده دانشگاه علامه طباطبائی مراجعه کنند.


دکتر احمد برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی هم در این بازدید با تاکید بر اهمیت پایش سلامت همه دانشجویان خواستار انجام طرح پایش به‌ویژه پایش تندرستی و سلامت جسمی برای کارکنان و اعضای هیئت علمی شد.


همچنین دکتر محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع ضمن ابراز خرسندی از زحمات همکاران معاونت دانشجویی به خاطر نظم و دقت انجام این طرح اظهار کرد: ما در معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی همواره از توجه به سلامتی دانشجویان حمایت می‌کنیم.



گفتنی است طرح پایش سلامت دانشجویان نو ورودی  که از 15 مهرماه آغاز شده است تا 30 ابان‌ماه ادامه دارد و طبق اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برنامه زمان‌بندی و نحوه حضور دانشجویان در این طرح در روز ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی  دانشگاه و بر اساس اعلام قبلی به دانشجویان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار