۲۷ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۶۰۰۵

با حضور دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر سید ابوالحسن ریاضی مدیرکل امور دانشجویان داخل وزات علوم ،  سید مهدی حسینی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ,دکتر حسین سلیمی بجستانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه و دکتر مرتضی نور محمدی مسئول شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه، مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر بررسی شد.


به گزارش عطنا، دکتر سلیمی در این نشست ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، انتخاب دکتر نورمحمدی را به عنوان مسئول شاهد و ایثارگر از نکات مثبت دانست که باعث افزایش کارهای ابتکاری دانشگاه در کنار امور روزمره آموزشی و تحصیلی دانشجویان شده است.


وی ادامه داد: دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر، بررسی مسائل آموزشی، تحصیلی و رانشناختی دانشجویان توسط مرکز مشاوره، پیگیری موانع تحصیلی و برگزاری اردوها و سفرهای مختلف را از کارهای انجام شده دانست که به تقویت روحیه و افزایش کیفی تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر کمک می کند.


رئیس دانشگاه علامه اضافه کرد: نگاه به دانشجویان نگاه صرفا سرویس دهی نیست بلکه نگاهی  تربیتی است. وقتی با دانشجویان شاهد و ایثارگر ملاقات کردم متوجه توانمندی و استعداد بسیاری از آنها شدم که باید در امور از آن ها استفاده شود.


در ادامه، سید مهدی حسینی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، توانمند سازی، عزت مندی و هویت سازی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از اهداف این واحد دانست.


وی با اشاره به  برگزاری جشنواره قرآن و عترت بسترسازی و ایجاد فضای مناسب و بستری هویت ساز برای این دانشجویان را در بسیار بجا و شایسته عنوان کرد.


حسینی، از برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه علامه طباطبائی خبر داد و ایجاد ثبات و ساماندهی شکل کاری اساتید مشاور را در دستور کار این واحد دانست.


دکتر سید ابوالحسن ریاضی مدیرکل امور دانشجویان داخل وزات علوم در سخنان کوتاهی به اهمیت رسیدگی به دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و بررسی کار این دانشجویان را از لحاظ کیفی خواستار شد.


لازم به ذکر است که المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، اسفندماه به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی در سطح منطقه ای برگزار می شود.


shahed va isargar (1)  shahed va isargar (2)


shahed va isargar (3)  shahed va isargar (4)


shahed va isargar (5)  shahed va isargar (6)


shahed va isargar (7)  shahed va isargar (8)


shahed va isargar (9)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار