۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۵۹۸۳۸
فربد آقابیگی، دبیر جدید کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه

دبیر دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی در یادداشتی به نقش این کانون‌ها در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: کاروان دانشگاه علامه طباطبائی با داشتن ساختاری نظام یافته و برنامه‌ریزی‌های مدون توانسته است خاطر زائرین اباعبدالله الحسین را در زمینه مسائل رفاهی آسوده کند.


به گزارش عطنا، فربد آقابیگی، دبیر دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبائی در این یادداشت آورده است:


 

«صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین»


دانشگاه علامه طباطبائی برای سومین سال متوالی، توفیق خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین در مسیر پیاده روی اربعین را دارد. کاروان پیاده روی دانشگاه علامه طباطبایی تهران طی سال‌های 95 و 96 توانسته کاروان‌های پیاده‌روی اربعین و نیمه شعبان را با استقبالی کم‌نظیر از سوی دانشجویان برگزار کند.


این کاروان در نظر دارد همراه با سیل خروشان پیاده‌روی میلیونی اربعین، گام در مسیر «جنت الاعلی نجف تا کربلا» گذاشته و قدم به قدم و ستون به ستون؛ حسینی شدن را بیاموزد. و اینک زمان آن رسیده است...


همچنین کاروان دانشگاه علامه طباطبائی با داشتن ساختاری نظام یافته و برنامه‌ریزی‌های مدون توانسته است، خاطر زائرین اباعبدالله الحسین را از مسائل رفاهی آسوده کند تا تمرکز این افراد به سفری روحانی و معنوی معطوف شود.


بر اساس همان برنامه‌ریزی‌های مدون و بنا بر تصمیم ستاد اربعین، در مرحله اول، تمامی متقاضیان حضور در سفر اربعین با مراجعه به سامانه www.bsjatu.ir ثبت‌نام کردند و تعیین قطعی زائران با قرعه‌کشی مشخص شد که البته دانشجویان جدیدالورود از شانس بیشتری برخوردار بودند.


یادآوری این نکته ضروری است که در راستای تحقق و عمل به شعار «حب الحسین یجمعنا» در فضایی که دشمنان انقلاب سعی در ایجاد تفرقه در میان محبین امام حسین (ع) دارند، برای اولین‌بار تمام تشکل‌های سیاسی، کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی و هیئت اصحاب عاشورایی در کنار بسیج دانشگاه علامه طباطبائی که همواره پیشگام در برگزاری این رویداد بوده است، گردهم آمده‌اند که پیاده روی اربعین دانشگاه علامه را باشکوه‌تر از پیش برگزار کنند.


همه این تلاش‌ها برای این است تا کاروان پیاده‌روی دانشگاه علامه طباطبائی نیز مانند دیگر آحاد مردم، در این اتفاق که زنده کننده ارزش‌های والای حسینی چون ایثار، مهربانی و نوع‌دوستی است، شرکت کنند و در هر چه بهتر برگزار شدن این اتفاق که نمایان‌گر پیام ایستادگی بر آرمان‌های امام حسین (ع) به جهانیان است، حضور داشته باشند.


برای زیباترین لحظات زندگی‌تان آماده شوید...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار