۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۵۹۴۲۹
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علامه طباطبائی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علامه طباطبائی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور حسین سلیمی و مرتضی اکبری در سالن شورای دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه به امضاء رسید.


به گزارش عطنا، در مراسمی که صبح امروز 22 مهرماه در سالن شورای دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه و مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.


بر اساس این تفاهم‌نامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود براي حمايت از دانشجويان نيازمند و تأمين مالي بخشي از هزينه‌هاي تحصيل آنان بر اساس قوانين و مقررات بانك به دانشجويان دانشگاه علامه طباطبائی كمك‌هاي بلاعوض و تسهيلات قرض‌الحسنه پرداخت مي‌كند. البته این خدمات تنها به دانشجویانی ارائه می‌شود که از سوی دانشگاه علامه طباطبائی معرفی شوند.


افتتاح باجه در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی بر اساس ضوابط و مقررات بانک و با توجه به درخواست دانشگاه و موافقت بانک مرکزی در راستای ارائه خدمات مطلوب بانکی از دیگر تعهدات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این تفاهم‌نامه است.


آخرین بند این تعهدنامه نیز درباره تأمین بستر و زیرساخت‌های لازم جهت ارائه کلیه خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس نیاز دانشگاه علامه طباطبائی است.


گفتنی است، در این نشست سلیمان توکلی، عضو هیئت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی و تعدادی از مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه علامه نیز حضور داشتند.



عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار