۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۵۹۳۰۱
اربعین

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات ستاد ملی اربعین دانشگاهیان برای اجرا در سطح دانشگاه‌های کشور را ابلاغ کرد.


به گزارش عطنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مصوبات ستاد ملی اربعین دانشگاهیان جهت اجرا در سطح دانشگاه‌های کشور را ابلاغ کرد.


فضاسازی مناسب فرهنگی در سطح دانشگاه به مناسبت ایام اربعین حسینی، حمایت از برپایی موکب‌های دانشجویی در داخل دانشگاه، مساعدت در اعزام به‌صورت کاروانی با تأکید بر اولویت اعزام زیارت اولی‌ها، تسریع در اخذ مجوز خروج دانشجویان مشمول نظام‌وظیفه، هماهنگی حضور روحانی و استاد در کاروان‌های دانشجویی، برگزاری دوره توجیهی آموزشی برای زائران کاروانی و مساعدت جهت حضور دانشجویان در پیاده‌روی اربعین (۲۸ مهرماه لغایت ۹ آبان ماه ۹۷) ازجمله مواد این ابلاغیه است.


همچنین در این ابلاغیه بر مشارکت دادن دانشگاهیان در دومین همایش بین‌المللی اربعین حسینی با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و دومین سوگواره ملی اربعین حسینی با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز تأکید شده است.


گفتی است ثبت‌نام دانشجویان به‌صورت کاروانی صورت گرفته و با توجه به ظرفیت با اولویت زمان ثبت‌نام کاروان‌ها خدمات ارائه می‌شود.


دانشجویانی که قصد دارند با کاروان‌های ستاد اربعین دانشگاهیان در اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شوند از تاریخ ۱۰ مهر تا ۱۷ مهر ۱۳۹۷ اطلاعات خود و دانشگاه محل تحصیل خود را در سامانه www.sagha-noor.ir ثبت کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار