۰۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۴۶
کد خبر: ۲۵۶۴۷۱
حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه حُسن برخورد کارمندان جایگاه این دانشگاه را به حدی بالا برده که موجب آبرو و افتخار است، بیان کرد: کارمندان صادق ما توانستند دانشگاه را به رتبه‌ای برسانند که شاید در تاریخ دانشگاه سابقه نداشته باشد.


به گزارش عطنا، دکتر حسین سلیمی، ۴ مهرماه در مراسم تقدیر از مهناز نجاری کلهرودی، معاون مدیر تحصیلات تکمیلی و ربابه شهریاری، معاون مدیر خدمات آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، بیان کرد: خانم کلهرودی بخشی از تاریخ آموزشی دانشگاه محسوب می‌شود.


وی درباره همین موضوع ادامه داد: ذهن ایشان تاریخچه دانشگاه است و بسیاری از اتفاقاتی که در دانشگاه علامه طباطبائی اتفاق افتاده در ذهن خانم کلهرودی اصطلاحاً آرشیو شده است و به‌نوعی میراث فرهنگی دانشگاه ما محسوب می‌شوند.


سلیمی در ادامه خانم کلهرودی را در تمامی لحظات همراه دانشگاه دانست و افزود: خانم شهریاری نیز از همکاران بسیار ساعی، پرتلاش و خوش‌سابقه ما هستند و هردوی این افراد از افتخارات دانشگاه محسوب می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه هر خدمتی چه برای استادان و چه برای کارکنان یک روز تمام می‌شود و مسئله مهم نحوه پایان‌ یافتن آن است، تأکید کرد: محدودیت‌های قانونی به ما اجازه نداد که بیش از این در خدمت این عزیزان باشیم.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی فعالیت‌های این افراد را یک عمر تلاش و خدمت برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه علامه طباطبائی قدر تلاش‌ها و زحمات این دو بانوی بزرگوار را می‌داند، همانطور که بقیه کارمندان صادق ما توانستد دانشگاه را به رتبه‌ای برسانند که شاید در تاریخ دانشگاه سابقه نداشته باشد.



وی ضمن اشاره به اینکه حُسن برخورد کارمندان جایگاه دانشگاه علامه طباطبائی را به حدی بالا برده که موجب آبرو و افتخار است، افزود: من شخصاً این حُسن برخورد را در رفتار خانم کلهرودی مشاهده کرده‌ام.


سلیمی همچنین اظهار کرد: ما در مرکز مشاوره دانشگاه قسمتی برای مشاوره تحصیلی داریم که دانشجو را نه فقط از نظر تحصیلی بلکه در زمینه آیین‌نامه‌های آموزشی هم راهنمایی می‌کند، ما شاید بتوانیم از کارمندان بزرگ‌منشی مثل خانم‌ها شهریاری و کلهرودی در این قسمت برای راهنمایی دانشجویان، استفاده کنیم.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پایان گفت: من خوشحالم و افتخار می‌کنم که در حضور خانم‌هایی با مسئولیت و باهنجار مثل خانم‌ها کلهرودی و شهریاری کار کرده‌ام و امیدوارم این افتخار، آشنایی و همکاری به گونه‌های مختلف ادامه داشته باشد.


گزارش تصویری این مراسم را در اینجا ببنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار