۲۱ دی ۱۳۹۴ ۰۲:۳۲
کد خبر: ۲۵۵۷۴

  دانشکده حقوق و علوم سیاسی پنجمین کرسی نظریه پردازی «فرانظریه اسلامی روابط بین‌الملل» را روز دوشنبه 21 دی ماه با سخنرانی آقای دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی برگزار می نماید.


    به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، هدف از برگزاری این کرسی نظریه پردازی، تمهید و تدوین فرانظریة اسلامی روابط بین‌الملل است که در این چارچوب، چگونگی و الزاماتِ نظریه‌پردازی اسلامی روابط بین‌الملل، و عوامل تأثیرگذار بر این فرآیند و مبانی فلسفی این نوع نظریه استخراج و تبیین خواهد شد . در این نظریه اصول و مفروضه‌های هستی‌شناختی به تفکیک و تفصیل مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و در این خصوص از این نظریه دفاع خواهد شد.


   اساتید شرکت کننده در این کرسی تخصصی، خانم دکتر مشیرزاده و آقایان دکتر سجاد پور، دکتر متقی، دکتر افتخاری، دکتر نقیب‌زاده، دکتر سیمبر، دکتر دهشیری، دکتر ستوده، دکتر کیوان حسینی، دکتر سلیمی، دکتر قربانی، دکتر خرمشاد، دکتر دلاوری از حاضران در این کرسی می‌باشند.


   لازم به ذکر است که دفاع از این کرسی نظریه‌پردازی روز دوشنبه 21 دی ماه جاری از ساعت 10 صبح در محل سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی ارائه و بررسی خواهد شد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار