۲۱ دی ۱۳۹۴ ۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۵۵۶۶

دانشگاه علم و صنعت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که این دانشگاه هیچ ارتباطی با وب سایت های برخی از همایش های علمی ندارد.




به گزارش عطنا به نقل از مهر، در اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت درخصوص سوء استفاده از نام این دانشگاه در وب سایت های برخی از همایش های علمی آمده است:


«اخیرا گروهی با سوءاستفاده از نام این دانشگاه و با راه اندازی وب سایت های متعدد مدعی برگزاری همایش های علمی در شهر تهران شده اند که به اطلاع می رساند اخیرا گروهی با سوءاستفاده از نام این دانشگاه و با راه اندازی وب سایت های متعدد مدعی برگزاری همایش های علمی در شهر تهران شده اند.


به منظور حفظ شهرت و اعتبار دانشگاه علم و صنعت ایران و با توجه به دریافت مبالغی از متخصصان و علاقمندان بابت شرکت در این کنگره ها، حق پیگیری قانونی موضوع برای دانشگاه محفوظ است.


این دانشگاه مجددا بر عدم وجود هیچ گونه ارتباط علمی و حرفه ای میان دانشگاه علم و صنعت ایران و دست اندرکاران همایش های «یازدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران و توسعه پایدار به نشانی http://civilengconf.ir/fa»، «سومین کنگره بین المللی شیمی و  مهندسی شیمی به نشانی http://chemiconf.ir/fa و «دومین کنگره بین المللی مهندسی معماری، هنر و شهرسازی به نشانی http://urbanconf.ir/fa تاکید دارد.»



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار