۲۱ دی ۱۳۹۴ ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۵۵۵۲
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نوشت: دولت لوایح بوجه سال ۱۳۹۵ و برنامه ششم توسعه را روز سه شنبه هفته جاری به مجلس تقدیم می کند.

غلامرضا کاتب در پاسخ به این سوال که چه زمانی لایحه بودجه سال آینده به مجلس ارسال می شود، اظهار داشت: دولت لوایح بودجه سال95 و برنامه ششم توسعه را روز سه شنبه هفته جاری (22 دی ماه) به مجلس ارسال می کند.

پیش از این، رئیس جمهور اعلام کرده بود لایحه بودجه سال آینده به همراه لایحه برنامه پنج ساله ششم توسعه را در دی ماه به مجلس ارسال می کند.

براساس قانون می بایست دولت لایحه برنامه ششم که سال اول آن سال 95 است، را در شهریور امسال و لایحه بودجه را تا روز 15 آذر ماه به مجلس تقدیم می کرد که عملاً لایحه بودجه با 36 روز تاخیر و برنامه ششم هم با چهار ماه تاخیر به مجلس می‌رود.

پیش از این محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیربت و برنامه ریزی اعلام کرده بود: قیمت نفت در بودجه 34 و 40 دلار و نرخ دلار2997 تومان تعیین شده است.

به گفته کاتب لایحه بودجه 95 پس از بررسی در کمیسیون تلفیق بعد از انتخابات 7 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در صحن علنی مجلس تصویب خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین گفته بود: مجلس لایحه برنامه ششم را در ابتدای سال آینده بررسی و در صحن علنی تصویب خواهد کرد.

*اقتصادنیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار