۰۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۵۵۳۵۶
nashriyeh

دستورالعمل برگزاری «یازدهمین دوره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی» با عنوان «تیتر ۱۱» و با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» به دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی با عنوان «تیتر ۱۱» و با همکاری وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باهدف ظرفیت‌سازی در فعالان و علاقه‌مندان نشریات دانشجویی و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود.


جشنواره نشریات دانشگاهی در سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و برنامه‌های جنبی برگزار می‌شود که در بخش رقابتی آثار برتر، نشریات برتر، فضای مجازی، بخش ویژه (نویسنده برتر و نشریه برتر) انتخاب و معرفی خواهد شد.


بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، کلیه فرآیندهای این جشنواره اعم از دریافت آثار و داوری به‌صورت الکترونیک صورت می‌گیرد. متقاضیان شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۱» می‌توانند از تاریخ ۲۱ مهرماه لغایت ۲۱ آبان ماه سال جاری نسخه الکترونیکی آثار خود را در سامانه دبیرخانه یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی به نشانی titr۱۱.ir بارگذاری نمایند.


دریافت فایل دستورالعمل برگزاری جشنواره سراسری نشریات دانشجویی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار