۰۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۵۵۰۸۷
نشست حقوقی «بررسی دایره شمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان»

نشست حقوقی «بررسی دایره شمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورا شهر و حقوقدانان در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این نشست که عصر یکشنبه، 1 مهرماه به همت انجمن حقوق‌شناسی برگزار شد، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز، محمد جلالی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، علی دشتی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان ها و محمدرضا ویژه عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و معاون دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند.


ابعاد مختلف اجرای قانون، محاسن و معایب حذف یک باره بازنشستگان از برخی از سمت های کلیدی و ابهامات موجود در قانون نسبت به برخی از سمت‌هااز موضوعات مورد بحث اعضای نشست بود.


موضوع ابهام در شمولیت شهردار تهران در قانون منع به کارگیری بازنشستگان نیز یکی از بخش‌های مهم این همایش را تشکیل داد که موافقان و مخالفان این موضوع را از ابعاد مختلف موشکافی کردند.


نشست با پرسش و پاسخ حاضران ادامه یافت.

گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.

با گزارش تصویری این نشست همراه باشید.

عکس: ایوب قادری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار