۰۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۵۴۷۶۳
اولین جلسه دفاع کارشناسی ارشد رشته نفت‌ و گاز دانشگاه علامه طباطبائی

اولین پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق نفت و گاز با عنوان «تحلیل مؤلفه‌های قراردادی موثر بر جذب سرمایه‌گذاری خارجی در الگوی جدید قراردادهای بالادستی نفت و گاز ایران (ipc)» در دانشگاه علامه طباطبائی دفاع شد.


به گزاش عطنا، اولین پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد حقوق نفت و گاز در دانشگاه علامه طباطبائی توسط «امیررضا کیهان»، دانشجوی دوره کارشناسی ارشد حقوق نفت و گاز دوشنبه 26 شهریور در دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


دکتر عباس کاظمی نجف‌ آبادی استادیار حقوق خصوصی دانشگاه علامه طباطبائی، در جایگاه استاد راهنما، دکتر علی مقدم ابریشمی‌ استادیار حقوق خصوصی این دانشگاه، به‌عنوان استاد مشاور و دکتر محمد مهدی حاجیان هم در مقام داور این پایان‌نامه حضور داشتند.


همچنین در این جلسه دکتر سید منصور میرسعیدی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر جواد کاشانی، دانشیار حقوق عمومی و بین‌الملل رئیس کمیته حقوق نفت و گاز دانشکده حقوق و علوم سیاسی به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.


با گزارش تصویری این نشست همراه ما باشید؛


عکس: علی قلی‌زاده-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (3)

مدیریت فضای مجازی در ترکیه و امارات چگونه است؟

چندین سال است که در امارات کلیه سرویس‌های انتقال صوت با پروتکل اینترنت ممنوع بوده و برنامه‌هایی مانند واتس اپ، وایبر، تانگو، فیسبوک مسنجر، ایمو، لاین، کیک مسنجر، تلگرام و فیس تایم مسدود هستند.
استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید
گفتگوی اختصاصی عطنا با هوندا فَن

استاد دانشگاه شانگهای از برجام و روابط ایران و چین می‌گوید

دنیای کنونی نسبت به جهان 2006-2010 تغییرات زیادی کرده است؛ این امر بر توسعه برخی از روابط بین المللی هم تاثیر گذاشته است. من شخصا فکر می کنم بهترین نتیجه برای ایران این است که این مسئله را در اسرع وقت...
علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

علت افزایش مهاجرت در میان نخبگان چیست؟

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نوسانات وضعیت اقتصادی و نداشتن امید به حل مشکلات که دلیل مهاجرت است با جوان‌گرایی و به کارگیری نسل جوان در ساختار‌های نظام کشور باعث پویایی و کاهش مهاجرت می‌شود.»
در افغانستان چه خبر است؟
ملازهی در گفتگو با عطنا بررسی کرد

در افغانستان چه خبر است؟

يك کارشناس مسائل افغانستان معتقد است: «طالبان می‌کوشد تا با حملات نظامی سهم بیشتری از قدرت در افغانستان را به خود اختصاص دهد؛ در حالی که در ایران یک ارزیابی واقع بینانه از تحولات افغانستان وجود ندارد.»
پر بازدیدها
آخرین اخبار