۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۵۴۵۲۵
سلیمی در نشست «ارائه نتایج پیمایش ملی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و رفاهی دانشجویان دختر در دانشگاه‌های منطقه یک»

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: باور این قضیه سخت بود که مرکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش علوم انسانی فعال باشند ولی نمونه‌ای که در این دانشگاه تشکیل‌شده نشان‌دهنده این موضوع است که مراکز رشد پررونق و کارآفرین، می‌توانند در علوم انسانی فعالیت کنند.


به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری آنا، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه علوم انسانی گفت: مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی فعال است و کسب‌وکار در این مرکز پررونق است.


وی افزود: پیش‌ازاین باور این قضیه سخت بود که مرکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش علوم انسانی فعال باشند ولی نمونه‌ای که در این دانشگاه تشکیل‌شده، نشان‌دهنده این موضوع است که مراکز رشد پررونق و کارآفرین می‌توانند در علوم انسانی فعالیت کنند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی بیان داشت: حوزه‌های حقوقی، گردشگری، مدیریت، روانشناسی و فعالیت‌هایی درزمینهٔ بیمه در شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه علوم انسانی این مرکز رشد انجام می‌شود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی، استارت‌آپ‌ها به‌صورت فعال به دنبال شکل‌گیری ایده و به نتیجه رساندن آن هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار