۱۹ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۵۴۴۱

همایش علمی «بازاریابی ورزشی» و مراسم رونمایی از کتاب «بازاریابی ورزشی» اثر پروفسور ماتیو دی. شانک، توسط موسسه «ایده»، در روز چهارشنبه 23 دی ماه از ساعت 16 تا 18 در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از برنا، در این همایش علمی که با حضور مسئولان و پژوهشگران ورزشی کشور برگزار می‌شود، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، حمید قاسمی، مدیر رادیو ورزش و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور، محمد احسانی، استاد دانشگاه تربیت مدرس و سارا کشکر، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، سخنرانی خواهند کرد.


در این همایش از کتاب «بازاریابی ورزشی» اثر پروفسور ماتیو دی. شانک، با حضور دکتر کامبیز حیدرزاده و دکتر امین اسداللهی مترجمان این اثر و همچنین سایر اساتید و صاحب نظران بازاریابی کشور رونمایی خواهد شد. این کتاب که توسط انتشارات «ایده» منتشر شده، در چهار بخش متمایز اما وابسته به یکدیگر، دیدگاهی استراتژیک نسبت فرآیند بازاریابی ورزشی را ارائه می‌دهد.


برگزاری کارگاه آموزشی «بازاریابی ورزشی» با تدریس امین اسداللهی نیز از برنامه‌های جنبی این همایش خواهد بود که متقاضیان در صورت تمایل، مدرک این کارگاه آموزشی را دریافت خواهند کرد.


همایش علمی «بازاریابی ورزشی» به همراه رونمایی از کتاب «بازاریابی ورزشی» از ساعت 16 تا 18 چهارشنبه 23 دی ماه در آکادمی ملی المپیک به آدرس خیابان سئول، بالاتر از بزرگراه نیایش، ورودی غربی مجموعه ورزشی انقلاب، آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار