۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۵۲۵۰۵
اختتامیه چهارمین کارگاه «توانمندسازی رابطان رسانه‌ای معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه»

مراسم اختتامیه چهارمین کارگاه «توانمندسازی رابطان رسانه‌ای معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه» با تدریس استادان دانشگاه علامه طباطبائی در دانشکده ارتباطات این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسمٍ که ظهر دوشنبه، 12 شهریورماه برگزار شد، دکتر محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر مهدی افتخاری، دبیر شورای ارتقای آگاهی‌های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه مجدداً بر لزوم داشتن سواد ارتباطی و آگاهی به مسئولیت‌های روابط عمومی قوه قضائیه و رابطان رسانه‌ای بخش‌های مختلف قوه قضائیه و به ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم این قوه حاکمیتی تاکید کردند.


این دوره برای جمعی از مسئولان روابط عمومی نهادهای زیر مجموعه قوه قضائیه سراسر کشور به مدت سه روز و با تدریس قدسی بیات، مهدخت بروجردی و علیرضا حسینی پاکدهی، اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و مهندس حمیدرضا خراسانی و دکتر زهرا شهابی برگزار شد.


در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر دوره اهدا شدو از استادان و مدرسان دوره تقدیر شد.


گفتنی است بهار امسال تفاهم نامۀ همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوۀ قضائیه با حضور دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر محمدباقر اُلفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوۀ قضائیه به امضا رسید.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.


با گزارش تصویری این مراسم همراه باشید؛


عکس: ایوب قادری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار