۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۵۰۸۲

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: طبق تفاهم‌نامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک ملت و سازمان حج و زیارت، به هر زائر دانشگاهی عتبات مبلغ ده میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اعطاء می‌شود.


ImageHandler.ashx
به گزارش عطنا و به نقل از فارس؛ محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: طبق تفاهم نامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک ملت و سازمان حج و زیارت، به هر زائر دانشگاهی عتبات مبلغ ده میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اعطاء می‌شود.
وی افزود: این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با کارمزد 4 درصد خواهد بود و بازپرداخت آن در اقساط 18 ماهه است و از تمامی شعب سراسر کشور قابل دریافت خواهد بود.
زارع تاکید کرد: اخذ وام از شعب بانک ملت در استان محل تحصیل یا محل سکونت زائرین دانشگاهی امکان پذیر است و با یک ضامن معتبر که مورد تایید بانک باشد انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برای گرفتن وام نیازی به ارائه معرفی نامه از سوی زائر به شعب نیست و فقط لازم است زائرین در ابتدا ثبت‌نام خود را در سایت لبیک نهایی کنند که در این صورت کد ملی زائرین به صورت سیستمی به بانک ارسال خواهد شد.
زارع گفت: زائرین دانشگاهی می‌توانند از روز دوشنبه 21 دی‌ماه تا دو ماه بعد از سفر برای گرفتن وام اقدام کنند و نیازی به سپرده گذاری اولیه هم نیست.
وی ادامه داد: آن دسته از زائرین که در ثبت‌نام اولیه متقاضی دریافت وام نبودند در صورت تمایل به دریافت وام باید با دفاتر ستاد در استان تحصیل خود تماس بگیرند تا این گزینه در ثبت‌نام ایشان ویرایش و کد ملی آنها نیز به شعب ارسال شود.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تاکید کرد: افتتاح حساب در بانک ملت صرفا برای گرفتن وام خواهد بود و پرداخت واریز هزینه سفر به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. زمان واریز هزینه و قیمت نهایی هم متعاقبا از طریق دفاتر استانی ستاد به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.
زارع گفت: به تمام زائرین عتبات دانشگاهیان و همراهان بالای 18 سال وام تعلق خواهد گرفت. در مورد زوج‌های دانشجو هم به هر زوج، جداگانه وام تعلق می‌گیرد حتی اگر یکی از زوجین دانشجو هم نباشد می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.
وی در خصوص متقاضیانی که به هر دلیل بعد از دریافت وام به عتبات مشرف نشوند، گفت:این عزیزان می‌بایست صرفا این وام را برای سفر عتبات دانشگاهیان هزینه کنند و در صورتی که از سفر انصراف دهند، باید سریعا اقدام به تسویه حساب وام اعطایی کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار