۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۵۰۰۱۹
borj milad-farsi amozan97 (9)
فارسی‌آموزان خارجی مهمان دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه برنامه‌های فرهنگی-تفریحی مدرسه تابستانه آزفا از برج میلاد تهران بازدید کردند و لحظات شادی را رقم زدند.


به گزارش عطنا، این برنامه روز پنج‌شنبه، 18مردادماه با همراهی مسئولان و کادر اجرایی مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی (آزفا) برگزار شد که با استقبال شرکت‌کنندگان همراه بود.

برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره‌ای است که در شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، نوزدهمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است.


این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد. برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به‌شمار می‌آید.


گفتنی است بعد از موفقیت‌های دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبان کشورهای مختلف که معمولا در تابستان برگزار می‌شود، این دانشگاه تصمیم گرفت از این پس این دوره‌ها را با عنوان «مدرسه تابستانه آموزش زبان فارسی» برگزار کند.

از این رو، نخستین دوره آموزش زبان با این عنوان زیر نظر مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی با نام اختصاری «آزفا» صبح شنبه، ۱۳ مردادماه با برگزاری آزمون ورودی و تعیین سطح دانشجویان خارجی کشورهای مختلف آغاز به کار کرد.

در  این دوره آموزشی که از ۹ مرداد تا ۱۰ شهریور در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود و با برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی همراه است، شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف از جمله عراق، روسیه و چین حضور دارند.

عکس: شکیبا شیرازی تهرانی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار