۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۳۸۲

عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: توجه به میدان و مفاهیم بنیادین در حوزه زنان و خانواده امری ضروری است که باید به آن پرداخته شود تشکیل این دفتر در راستای پاسخگویی به مسائل زنان و خانواده است.


محمدتقی‌کرمی، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، امروز ظهر در مراسم افتتاحیه مرکز مطالعات و تحقیقات زنان و خانواده که در همین مرکز برگزار شد، گفت: مرکز مطالعات زنان در سال 1377 در حوزه علمیه قم تأسیس شد.



وی افزود: علت تأسیس این حوزه تغییرات اجتماعی است که باورهای ما را چالش می‌کشد.



عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: توجه به میدان و مفاهیم بنیادین در حوزه زنان و خانواده امری ضروری است که باید به آن پرداخته شود تشکیل این دفتر در راستای پاسخگویی به مسائل زنان و خانواده است.



کرمی اظهار داشت: تهران محل تجمع اقتصاد، سیاست، اهل فرهنگ و اهل هنر است یعنی تولید علم در ایران 75 درصد در تهران 15 درصد قم بقیه در سایر نقاط کشور است به همین دلیل بالندگی این مرکز در واقع منوط به این بود که در تهران مرکز داشته باشد.



عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی بیان داشت: مرکز تهران و قم با درک متقابل تلاش خواهند کرد تا مشکل جامعه ما را به عنوان مشکل عام در حوزه زن و خانواده مورد بررسی قرار دهد.



منبع: رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار