۲۶ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۳۸۰۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه در رابطه با حادثه تروریستی فرانسه صدای رسانه‌ها و برخی افراد گوش دنیا را کر کرد، گفت: از دولت انتظار می‌رفت در رابطه با حادثه کشتار شیعیان در نیجریه موضع جدی‌تری بگیرد.

به گزارش عطنا و به نقل از فارس،‌ مصطفی اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه صبح امروز در نشست خبری نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در رابطه با کشتار شیعیان مظلوم نیجریه که در مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد، گفت:‌ وقتی خبر فاجعه کشتار شیعیان در نیجریه به گوش ما رسید، توقع داشتیم که دولت نسبت به این موضوع موضع‌گیری قوی و محکمی داشته باشد.

وی افزود: همانطور که در رابطه با حادثه تروریستی فرانسه، صدای رسانه‌ها گوش دنیا را کر می‌کرد و برخی‌ها سریعاً موضع‌گیری کردند، در رابطه با کشتار شیعیان در نیجریه هم باید چنین برخوردی صورت می‌گرفت.

اسدی خاطرنشان کرد: آیا مگر کسانی که در نیجریه کشته می‌شوند انسان نیستند و حق حیات ندارند؟ همانطور که ما در رابطه با حادثه تروریستی فرانسه موضع گرفتیم، چرا دولت موضع قاطعی برای فاجعه نیجریه نگرفت؟

وی خاطرنشان کرد: دولت نباید بگذارد خون شیعیان در نیجریه پایمال شود. ما همه جمع شده‌ایم تا از دولت و وزارت‌خارجه بخواهیم نسبت به کشتار مسلمانان در نیجریه موضعی جدی بگیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار