۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۳۶۹۷
02 (2)
مدیرگروه علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، اذعان داشت: مرحوم دکتر معتمد نژاد متعلق به همه ایران است و باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه وی در ابعاد مختلف باشیم.

دکتر هادی خانیکی امروز در آیین گشایش رسمی دانشکده علوم ارتباطات و بزرگداشت دومین سالروز درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد در این دانشکده، گفت: امروز به یاد پدر ارتباطات ایران دور هم جمع شده ایم برای بزرگداشت تلاش همه کسانی که کوشیدند تا امروز دانشکده ارتباطات به صورت رسمی افتتاح شود.

وی افزود: ادب حکم می کند که یک نفر به نمایندگی از دانشکده ارتباطات از همه بزرگانی که دعوت ریاست دانشکده و دانشگاه را پذیرفتند تشکر کند.

خانیکی خاطرنشان کرد: در این مراسم از سه استاد، مرحومان دکتر مجید تهرانیان، دکتر حمید نطقی و استاد علی اسدی نیز یاد کرده و از تلاشهای آن نیز قدردانی کنیم.

وی با اشاره به نقش شهید سید فرید کریمی که به نوعی بانی ارتباط دانشجویان این دانشکده در سالهای گذشته با دستگاهها و نهادهای خارج از دانشگاه بود، گفت: از استاد نعیم بدیعی که امروز در میان ما نیستند ولی از آثار او بهره مند هستیم و در این جلسه آنها را می بینیم هم یاد کنیم.

این استاد ارتباطات با تشکر از دانشجویانی که زیباترین صحنه های جلسات امروز را آنها خلق کردند، افزود: استاد معتمد نژاد را به دو واژه پدر و معلم بسیار یاد می کردیم ولی خود او کلمه معلم را بسیار دوست می داشت.

وی در ادامه بیان داشت: مرحوم معتمد نژاد هم فرزانه بودند و هم فروتن، که امروزه جمع کردن این دو خصلت در یک فرد بسیار دشوار است.

خانیکی با اشاره به اینکه دکتر معتمد نژاد تنها به روزنامه نگاری، ارتباطات و حقوق تعلق ندارد، گفت: او یک سرمایه برای همه کشور بود.

وی افزود: اگر چه دکتر معتمد نژاد در میان ما نیست ولی فرزندان او باید ادامه دهنده راه وی باشند و برای توسعه و گسترش رشته ارتباطات در کشور تلاش کنند.

مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی یادآور شد: برای توسعه ارتباطات در بخشهای مختلف کشور به یک فهم مشترک نیاز داریم و باید به این فکر کنیم که اگر معتمدنژاد امروز در میان ما بود چه کاری می کرد؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار