۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۳۵۵۰
009

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دفتر تحریریه عطنا، از این سایت رونمایی کرد.


DSC_0337


دکتر محمد فرهادی در پاسخ به سوال خبرنگار عطنا مبنی بر اینکه عملکرد دانشگاه علامه طباطبائی در دو سال گذشته را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی در یک فضای امن و در عین حال پر تحرک فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود را دنبال می کند و تنش و حاشیه ای هم ندارد.
وی اظهار داشت: دانشگاه علامه طباطبایی ضمن اینکه محیطی است مناسب برای برگزاری جلسات مربوط به مباحث و مسایل مختلف کشور، اولین مرکز رشد علوم انسانی کشور را نیز تاسیس می کند.
فرهادی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت این دانشگاه در دو سال گذشته، خاطرنشان کرد: این دانشگاه با انتشارات و دیپلماسی علمی فعالی که دارد، در طول دوره فعالیت خود موفق عمل کرده است.
وی در ادامه اذعان داشت: تلاش در جهت ساماندهی وضعیت کالبدی دانشگاه و رشته های تحصیلی مربوطه و همچنین حرکت به سمت توسعه کاربردی در دستور کار بوده دانشگاه مرجع علوم انسانی و مرکز رشد علوم انسانی کشور است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه با اشاره به راه اندازی عطنا در فضای دانشگاه، گفت: خوشبختانه این کار ارزشمند جای تقدیر دارد تا بدین وسیله دانشگاه فعالیت های رسانه ای خود را گسترش دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عطنا مرکزی برای تمرین، تربیت و کار عملی کردن به خصوص دانشجویان دانشکده ارتباطات است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار