۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۲۴۱۳




مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام و انتخاب رشته ۵۷ هزار و ۳۰۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۴ خبر داد.




به گزارش عطنابه نقل ازمهر، دکتر حسین توکلی افزود: ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۸ مهرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ است و این فرصت تمدید نخواهد شد.


وی افزود: داوطلبان می توانند با توجه کدرشته های جدید اعلام شده انتخاب رشته کنند و یا در صورت انتخاب رشته در روزهای گذشته نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.


توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش حداکثر ۲۰ کد رشته محل را از میان کدرشته محل‌های مورد علاقه انتخاب و در فرم اینترنتی ثبت‌نام کنند.


وی یادآور شد: گزینش نهایی در هر یک‌ از کدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه و اطلاعیه‌های قبلی، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۴ انجام‌ خواهد شد.


مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار