۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۳۵
کد خبر: ۲۰۵۱۰۲
olampiad dokhtaran

دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش دختران موفق به کسب یک مدال نقره در رشته شنا و دو برنز در رشته های شنا و تیراندازی شدند.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه شیراز از تاریخ ۲۷ مرداد لغایت ۴ شهریور ۱۳۹۷ (در بخش دختران) برگزار شد، کاروان اعزامی دانشگاه علامه طباطبائی، با حضور ۱۰ ورزشکار در ۴ رشته بدمینتون، شنا، کاراته و تیراندازی حضور داشت.


در این دور از مسابقات ورزشکاران دختر دانشگاه برای اولین بار موفق به کسب ۱ مدال نقره (خانم یگانه ربانی ها در رشته شنا ۵۰ متر کرال پشت)، ۲ مدال برنز (خانم یگانه ربانی ها در رشته شنا ۵ متر قورباغه و خانم الهه احمدی در رشته تیراندازی تفنگ بادی ) و همچنین مقام ششمی در رشته بدمینتون (مسابقات دوبل، خانم ها زهرا پناهی و فرنوش داوودی) شدند.


گفتنی است دانشگاه علامه طباطبائی پس از مدت طولانی دوری و حضور محدود در المپیادهای ورزشی در این دوره از مسابقات شرکت داشت و در تمامی رشته های برگزار شده حضور تعداد بسیار زیادی از ملی پوشان در کلیه دانشگاه‌ها باعث ایجاد رقابت سخت و فشرده شده بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار