۰۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۰۴۴۰۳
farhangi taghdir

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعطای لوح تقدیر به مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، از فعالیت های قرآنی دانشگاه در نمایشگاه قرآن که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد تقدیر کرد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، یکشنبه، 7 مرداد با اعطای لوح تقدیر به علیرضا امیدبخش، مدیر امور فرهنگی دانشگاه، از فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که درایام ماه مبارک رمضان برگزار شد تقدیر و قدردانی کرد.


گفتنی است غرفه دانشگاه علامه طباطبائی در مراسم اختتامیه بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در میان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، مقام برتر را در بین دانشگاه‌ها کسب کرد.


دانشگاه علامه غرفه برتر دانشگاهیان در رمضان۹۷ +تصاویر


درخشش دانشجویان علامه در مسابقات شب‌های نورانی+تصاویر


بنابر گزارش‌های پیشین، غرفه دانشگاه علامه طباطبائی یکی از پر مخاطب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه بوده و تیم قرآنی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی نیز مقام اول مسابقات شب‌های نورانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را در بین ۱۴ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف کسب کرده بود. معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با ۲۰ طرح و برنامه قرآنی و سه نشست علمی و تخصصی با حضور استادان و با همکاری کانون‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی، در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور پر شوری داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار