۰۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۰۴۳۰۵
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

وزیر علوم ضمن "شایعه" دانستن تغییرات در حوزه وزارت علوم، گفت: در خصوص تغییرات کابینه از سوی رئیس‌جمهور و در هیات دولت تصمیم‌گیری می‌شود.




به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه همایش و نمایشگاه پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات کابینه افزود: من چیزی در این زمینه نشنیده‌ام و آنچه که منتشر شده شایعات بوده است.


غلامی با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت یک روز فردی می‌رود و فرد دیگری می‌آید تاکید کرد: در این خصوص رئیس جمهور در جلسات هیات دولت تصمیم‌گیری خواهد کرد.



اعطای بورسیه به دانشجویان خارجی


غلامی در خصوص اعطای بورسیه به دانشجویان توضیح داد: ما در حال حاضر بورس تحصیلی به دانشجویان مقاطع دکتری برای رشته‌های خاص ارائه می‌دهیم.


وی در عین حال اضافه کرد: در حال حاضر در حوزه تعاملات بین‌المللی بحث اعطای بورسیه به دانشجویان غیر ایرانی مطرح است که این امر سالیانه به نسبتی اعمال می‌شود.


وزیر علوم تاکید کرد: بورسیه دانشجویان ایرانی به میزانی که قبلا بوده است، در حال حاضر وجود ندارد چرا که دانشگاه‌های کشور توانایی آموزش در اکثریت تخصص‌ها را دارد.


غلامی در پایان به دوره‌های فرصت مطالعاتی اساتید اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری 6 تا 9 ماه برای انجام فرصت‌های مطالعاتی به کشورهای دیگر اعزام می‌شوند که این امر موجب تقویت ارتباطات علمی و استفاده از تجربیات سایر محققان خواهد شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار