۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۷:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۱
kiaee

مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی از آبان ماه ۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده است. به منظور کسب اطلاع از اهداف، وظایف و روند کلی فعالیت های این مرکز مصاحبه ای توسط خبرنگار سرویس علمی ـ آموزشی باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا) ، با علیرضا کیایی (مسئول مرکز آموزش معاونت فرهنگی و اجتماعی) ترتیب داده شده است .


در ادامه سوالات خبرنگار عطنا و پاسخ های مسئول مرکز آموزش را مشاهده می نمائید .


این مرکز با چه هدفی ایجاد شده و چه اهداف و وظایفی را دنبال می‌کند؟


این مرکز با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی کارگاه های آموزشی درصدد کاهش هزینه های کارگاه ها برای دانشجویان و افزایش توانمندی و مهارت های آن‌ها ایجاد شده است و همه وظایف خود  را در راستای رسیدن به این اهداف انجام می‌دهد. یکی از اهداف تشکیل این مرکز تاکید بر برگزاری کارگاه‌های تخصصی با کیفیت بالاتر و هزینه کمتر و کاهش فرایند اداری برگزاری کارگاه‌ها بود.


این مرکز چه امکاناتی را برای کارگاه ها فراهم آورده است؟


از جمله امکاناتی که می‌توان نام برد عبارت است از: تجهیز پنج کلاس برای برگزاری کارگاه ها وتجهیز اتاق آکوستیک بازیگری برای نخستین بار در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه.


برگزاری کارگاه ها با همکاری چه سازمان ها ونهادهایی صورت می‌گیرد؟


این کارگاه ها در سطح دانشگاه با همکاری تشکل‌ های دانشجویی،  کانون ها و انجمن های علمی برگزار شده، همچنین با سازمان های بیرون از دانشگاه مانند : سازمان فنی و حرفه ای، سازمان بهزیستی و سازمان ملی جوانان همکاری به عمل آمده است.


تاُمین هزینه های مربوط به کارگاه ها به چه صورت می باشد؟


کلیه هزینه های جاری به صورت خودگردان بوده و هیچ هزینه ای از معاونت فرهنگی و اجتماعی دریافت نمی‌شود.


نحوه اطلاع رسانی کارگاه ها به چه صورتی است وثبت نام از چه طریقی صورت می‌گیرد؟


اطلاع رسانی کارگاه ها از طریق پوسترها و بنرهای نصب شده در هردانشکده صورت می‌گیرد. همچنین ثبت نام کارگاه ها از طریق روابط عمومی نهاد برگزارکننده صورت می‌گیرد ولی به زودی دانشجویان می‌توانند با مراجعه به وب سایت باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا)، ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.


کیایی در پایان گفت: از کلیه دانشجویان مقطع دکتری علاقه مند به امر تدریس در کارگاه ها دعوت به همکاری می نماییم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار