۱۰ تير ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۸۷۶
اکوتوریسم

نشست آموزشی «توسعه اکو توریسم و کارآفرینی» ۲۶ تیر ماه به همت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری اتاق بازرگانی ایران و دانشگاه گریفیت استرالیا برگزار می شود.


به گزارش عطنا به نقل از شبستان، محمود ضیایی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر علمی این نشست گفت: شناخت شکاف موجود میان مبانی نظری و واقعیت‌های عملی موجب می‌شود تا مدیران و برنامه ریزان صنعت گردشگری طرح‌های کاربردی و مؤثرتری برای تحقق توسعه پایدار گردشگری کشور ارائه کنند.


وی افزود: این نشست فرصتی را فراهم می‌کند تا شرکت‌کنندگان با مهارت‌های پیمایش میدانی ازجمله شیوه جمع‌آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، مصاحبه و مشاهده هدفمند و نیز چالش‌های مدیریتی توسعه اندیشیده نشده گردشگری بیشتر آشنا شوند.


ضیایی، مدیریت جاذبه، زیرساخت، بازاریابی، منابع انسانی و سازمان را از اهم محورهای آموزشی نشست توسعه اکو توریسم و کارآفرینی عنوان کرد و گفت: دانشگاه گریفیت کشور استرالیا تجربه خوبی در پیاده‌سازی طرح‌های کارآفرینی و تحقق توسعه پایدار دارند که این همایش می‌تواند منجر به انتقال دانش و تجربه به مدیران، فعالان و دانشجویان باشد.


این استاد گردشگری ادامه داد: انتظار می‌رود در فرصتی که در این کارگاه برای شنیدن چالش‌های مدیریتی از زبان مسئولان و مدیران اجرایی این مقصدها پیش می‌آید دانشجویان به درک ملموس‌تر و واقعی‌تری از چالش‌های توسعه گردشگری در زمان اجرا برسند.


دبیر علمی همایش، پروفسور رالف باکلی از دانشگاه گریفیت استرالیا را سخنران اصلی نشست عنوان کرد و افزود: در بخش اکو توریسم، مهارت‌های کمپینگ، آشنایی با اکوسیستم‌های جنگلی و کوهستانی و مدیریت گردشگری در مناطق تحت حفاظت آموزش داده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار