۰۴ تير ۱۳۹۷ ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۹۷۸۱۶
madrese hamayesh

اولین همایش ملی «مشاوره مدرسه» آبان‌ماه سال جاری با هدف تبیین و ترسیم جایگاه مشاوره و مشاوران مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از  روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌ طباطبائی، دکتر آتوسا کلانتر هرمزی، عضو هیئت علمی و دبیر علمی این همایش با اعلام این خبر، گفت: این همایش ۲۰ و ۲۱ آبان ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال چکیده مقالات پژوهشگران تا ۳۰ مرداد‌ماه است، اظهار کرد: تبیین و ترسیم جایگاه مشاوره و مشاوران مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش، آسیب شناسی کارکردهای جاری مشاوران مدرسه و تبیین نقش رشد حرفه‌ای و پیشگیرانۀ مشاوران مدرسه در جلوگیری از بروز آسیب‌ها و رفتارهای پرخطر دانش‌آموزان از جمله اهداف برگزاری این همایش ملی است.


از جمله محورهای مهم این همایش می‌توان به جایگاه حرفه‌ای مشاوران مدارس و اثربخشی خدمات آنان، کارکردها، نقش‌ها و وظایف مشاوران مدارس، جایگاه و نقش مشاوره و مشاوران در سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، نظریه‌های مشاوره (کاربست نظریه‌ها و الگوهای مشاوره در مدرسه)، آموزش و برنامه‌های تربیت مشاوران مدارس، مطالعات تطبیقی در مشاوره مدرسه، اجرای موثر برنامه راهنمایی و مشاوره مدرسه در دوره تحصیلی(چالش‌ها و فرصت‌ها، مشاوران، تعامل خانواده و مدرسه، رشد، هدایت، موفقیت تحصیلی و شغلی) و... اشاره کرد.


اندیشمندان و صاحب نظران گرامی جهت شرکت در همایش و کسب آگاهی از سایر محورهای همایش و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی وب سایت scc.atu.ac.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار