۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۹۵۴۱۹
برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی دانشگاه علامه طباطبائی برای دانشجویان

مرکز مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی ۱۰۰ دوره تخصصی و عمومی در ایام تابستان برای دانشجویان و علاقه‌مندان به فراگیری دوره‌های تخصصی و مهارتی برگزار می کند.


به گزارش عطنا، طرح مهارت افزایی با هدف ارتقاء مهارت های عملی و شغلی دانشجویان از نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته با برگزاری دوره های تخصصی فعالیت خود را آغاز کرد.


این مرکز که با هدف برطرف کردن فاصله میان تئوری و عمل و افزایش مهارت های تخصصی دانشجویان و نیز آمادگی برای ورود به بازار کار در دانشگاه راه اندازی شده است، در مرحله اول برگزاری این طرح که با استقبال دانشجویان مواجه شد، حدود ۲۸۰۰ دانشجو ۹۴ دوره تخصصی و عمومی متناسب با هر رشته تحصیلی، شرکت داشتند.


با توجه به تجربه موفق برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی در دوره قبل، دفتر مهارت افزایی دانشگاه برنامه جامع ۱۰۰ کارگاه عمومی و تخصصی برای دانشجویان را در تابستان امسال در پیش دارد.


این دوره ها با توجه به نیاز دانشجویان و با همکاری سازمان ها، نهادها و مؤسسات مختلف همچون فنی و حرفه ای، بهزیستی، جهاد دانشگاهی و سایر مؤسسات معتبر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.


این دوره‌ها که به پیشنهاد گروه های آموزشی دانشکده‌ها و تائید معاونت آموزشی برگزار می‌شود شامل یک دوره عمومی و یک دوره اختصاصی برای دانشجویان علامه طباطبائی و به‌صورت رایگان است و دانشجویان برای استفاده از سایر دوره‌های آموزشی از تخفیف ۴۰ درصدی برخوردار خواهند شد.


بر اساس اعلام دفتر مهارت افزایی دانشگاه با توجه به تعداد شرکت کنندگان دوره قبل، هماهنگی های لازم برای حضور بیش از سه هزار نفر در این دوره ها برای تابستان امسال پیش بینی شده است.


گفتنی است دوره های آموزشی تابستان ۹۷ از تاریخ هفتم تیر تا دهم مهرماه در پردیس دهکده المپیک دانشگاه علامه طباطبائی و پردیس خودگردان واقع در خیابان توانیر برگزار خواهد شد. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.otc.atu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار