۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۹۴۹۸۹
امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان «سمت» و دانشگاه علامه طباطبائی

در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیانگذار و رئیس فقید سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) رئیس دانشگاه علامه طباطبائی پیام تسلیتی صادر کرد.




به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه طباطبائی،‌ در متن پیام دکتر حسین سلیمی آمده است:


"بسم الله الرحمن الرحیم
از شمار دو چشم یک تن کم، وز شمار خرد هزاران بیش


درگذشت دانشمند فرهیخته جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر  احمد احمدی، غمی بزرگ برای جامعه دانشگاهی و به ویژه جامعه علوم انسانی و اجتماعی کشور است. ویژگی‌ها و توانمندی‌های علمی و اخلاقی که در شخصیت ایشان متبلور شده بود و به راستی نشانی از  تاثیر  معنوی  عمیق از استادشان مرحوم علامه طباطبائی(ره) داشت، به ندرت در در یک فرد مجموع می گردد و از این حیث فقدان ایشان ضایعه ای برای حوزه و دانشگاه است که به دشواری قابل جبران باشد. تلاش ماندگار و سازنده آن بزرگوار  در راه اندازی و اداره سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی  (سمت)، که نقش شایان توجهی در توسعه و ترویج علوم انسانی و اجتماعی کشور پس از انقلاب اسلامی داشت، باقیات صالحاتی برای آن مرحوم است که امید می رود با حمایت و مشارکت تمامی اعضای جامعه علوم انسانی و اجتماعی کشور در مسیر  ارتقاء سطح  کیفی آموزش و پژوهش علوم انسانی و اجتماعی در ایران تداوم حیات یابد.


درگذشت آن استاد ارجمند را به فرزندان محترم ایشان و جامعه علوم انسانی و اجتماعی کشور تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال آرامش و آمرزش آرزومندم".



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار