۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۹۴۱۸۷
sahme man az mah khoda kheyrie

کانون خیریه دانشگاه علامه طباطبائی، با کمک دانشجویان و سایت اینترنتی خیرانت برای چهارمین سال متوالی طرح سهم من از ماه خدا را در جهت کمک به خانواده‌های نیازمند آغاز کرده است.




به گزارش عطنا، محمدصالح غلامی، مسئول مالی کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا،‌ درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی، رتبه اول کانون‌های خیریه دانشگاهی کل کشور، برای چهارمین دوره متوالی طرح "سهم من از ماه خدا" را با همکاری سایت خیریه‌ «خیرانت» برگزار می‌کند.


وی درباره طرح سهم من از ماه خدا گفت: هدف این طرح جمع‌آوری کمک‌های نقدی و تهیه بسته‌های ارزاق برای خانواده‌های نیازمند ساکن جنوب تهران و همچنین منطقه پاکدشت است که این کانون برای چهارمین بار متوالی همانند رمضان ۴ سال گذشته مجری آن است.
مسئول مالی کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: در نخستین دوره برگزاری این طرح که رمضان سال ۱۳۹۴ رخ داد، مبلغ یک میلیون و 445 هزار تومان جمع آوری و سبد ارزاق برای ۱۴ خانواده نیازمند تهیه و اهدا شد.


غلامی اضافه کرد: در رمضان ۱۳۹۵، مبلغ 12 میلیون و 450 هزار تومان در قالب طرح «سهم من از ماه خدا ۲» جمع آوری شد که 83 بسته ارزاق تهیه و بین خانواده‌های نیازمند منطقه خاوران و همچنین مدرسه‌ای در پاکدشت توزیع شد.


به گفته مسئول مالی کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی؛ 2 میلیون و پانصد هزار تومان از مبلغ فوق با اجرای طرحی با عنوان «میزبانی نان آوران کوچک»، برای تهیه وعده افطاری به مدرسه صبح رویش (مدرسه کودکان کار) تخصیص داده شد.


وی اضافه کرد: در رمضان ۱۳۹۶ کانون خیریه با اجرای این طرح برای سومین بار، توانست با جمع آوری مبلغ ۳میلیون 433 هزار تومان بسته‌های مایحتاج ۲۴ خانواده‌های شناسایی شده نیازمند را تهیه کند.


غلامی تصریح کرد: امسال هم کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی قصد دارد با کمک‌های مردم نوع دوست و شریف و با همکاری سایت خیریه خیرانت به آدرس اینترنتی kheiranet.ir بسته‌های ارزاق مورد نیاز را تهیه کند.


مسئول مالی کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی گفت: امسال سعی شده است برای تحویل بسته‌های ارزاق خانواده‌های شناسایی شده دارای بیماری‌های خاص به ویژه سوء تغذیه‌‌ای و خانواده‌های دارای دانش آموز در منطقه جنوب تهران و پاکدشت در اولویت قرار گیرند و بسته‌ها تهیه و تقدیم آنها گردد.


وی در پایان گفت: این طرح هرساله ، تماما توسط دانشجویان و به تلاش آنان با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی انجام می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار