۰۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۹۳۸۰۹
sokhanrani erfan shahrzad (2)


محمد عرفان شهرزاد، معاون موسسه مطالعات سیاسی پاکستان با حضور در کلاس‌های درس دانشکده اکو دانشگاه علامه طباطبائی به طرح مباحثی پیرامون مسائل بین‌الملل برای دانشجویان پرداخت.


به گزارش عطنا، روز یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه جاری دکتر محمد عرفان شهرزاد، در موسسه آموزش عالي اکو، دانشگاه علامه طباطبائی حضور یافت و در کلاس اقتصاد انرژی و منابع طبیعی در آسیای مرکزی و قفقاز با حضور دکتر عباس ملکی به طرح درس در موضوع پروژه «یک کمربند یک راه» چین پرداخت.


معاون موسسه مطالعات سیاسی پاکستان همچنین با تشریح اهمیت و تأثیر این پروژه بر فضای اقتصادی و سیاسی پاکستان در کلاس درس اقتصاد سیاسی و روابط تجاری در آسیای مرکزی و قفقاز با حضور دکتر تیشه یار شرکت کرد و نقطه نظرات خود را در خصوص روابط اقتصادی پاکستان با کشورهای عضو سازمان همکاری‌های منطقه‌ای (اکو) در چارچوب این سازمان بیان کرد.


همچنین وی در کلاس درس سیاست بین‌الملل با حضور دکتر شکوهی مباحثی را پیرامون نظم نوین منطقه‌ای در آسیا و جایگاه چین در این نظام سیاسی و تأثیرات آن بر روابط دو و چندجانبه کشورهای آسیایی مطرح کرد.


گفتنی است دانشجویان و مخاطبان ضمن استقبال از سخنرانی و کلاس‌های این اندیشمند پاکستانی، پرسش‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص رویکردهای پاکستان و مسائل جاری در منطقه و آسیا را مطرح کردند.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار