۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۹۳۳۴۹
elahe ahmadi

الهه احمدی، دانشجوی دکترای دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب مدال طلای رشته تفنگ سه وضعیت مسابقات جهانی مونیخ شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، الهه احمدی، تیرانداز پر افتخار ایرانی و دانشجوی دکترای تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی توانست ششم خرداد ماه در رقابتی سخت و فشرده با حریف چینی خود موفق به کسب 455/4 امتیاز از مسابقات جهانی مونیخ شود و با اقتدار بر سکوی نخست رشته تفنگ سه وضعیت این مسابقات بایستد.


همچنین کشورهای چین با دو ورزشکار، سنگاپور، روسیه، هند، دانمارک و کره به ترتیب در جایگاه های دوم تا هشتم جهان قرار گرفتند.
پیش از این نیز مه‌لقا جام‌بزرگ و نجمه خدمتی با کسب 1168/59 و 1153/45 امتیاز در جایگاه‌های سی‌ودوم و سی‌و‌نهم به کار خود پایان دادند.


احمدی تاکنون موفق به کسب مدال طلای این رشته نشده بود، بهترین نتیجه وی به کسب مقام سومی مسابقات جام جهانی پکن چین در سال 2010 بر می‌گردد. امروز تیرانداز ایرانی که در مکان 81 این رشته در رنکینگ جهانی قرار دارد با یک پیروزی غیره منتظره 2 رکورد دار دنیا را شکست داد.


گفتنی است مسابقات تیراندازی جام‌جهانی از 1 تا 8 خرداد ماه با حضور 817 ورزشکار از 84 کشور جهان در شهر مونیخ آلمان در حال برگزاری است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار